1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1 Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.hatfactory.pl jest spółka EVITA Smoderek Jarosław Smoderek Ewa Sp.J. z siedzibą w Warszawie, ul. Zwycięzców 28 lok.8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000079724, posiadająca REGON: 02182590, NIP: 526-011-01-59.

1.2 Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem HATFACTORY, ul. Zwycięzców 28 lok.8, 03-938 Warszawa; telefonicznie pod numerem 501-010-193 lub przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

2. Zasady działania sklepu internetowego HATFACTORY

HATFACTORY prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej EVITA Sp.J. lub innych marek odzieży, do sprzedaży których EVITA Sp.J. przysługuje prawo.

3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.hatfactory.pl

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1 Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.

4.2 Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Przejdź do realizacji zamówienia”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.

4.3 Po wybraniu opcji „Finalizacja zamówienia”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4 Przez zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

4.5 Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres lub do odbioru w salonie HATFACTORY) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.6 Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis Tpay/PayU/PayPal) lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.7 Klient dokuje złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

4.8 Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”, jeśli Klient wybrał płatność online, także po dokonaniu płatności poprzez serwis Tpay/PayU/PayPal, Klient jest przekierowywany do strony, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

4.9 W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system Tpay/PayU/Paypal), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek EVITA SP.J. lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu Tpay/PayU/Paypal), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.

4.10 Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.11 Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.12 HATFACTORY może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

5. Ceny

5.1 Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. System sklepu używa geolokalizacji i jeśli Klient korzysta z lokalizacji poza UE lub sieci VPN ceny mogą wyświetlać się nieprawidłowo.

5.2 Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3 Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez HATFACTORY zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4 HATFACTORY zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1 Nie wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. Niektóre towary są dostępne na zamówienie co jest wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

6.2 W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3 W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pełnym zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka, ale można dodać taki produkt do listy życzeń.

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1 Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski.

8.2 W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto EVITA Sp.J. (za pośrednictwem serwisu Tpay/PayU/PayPal lub zwykłym przelewem).

8.3 Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres lub do salonu, towar zostanie wysłany do Klienta w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

8.4 UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online za pośrednictwem serwisu PayU/Paypal/Tpay (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

8.5 Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Inpost – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

8.6 Ze względu na ograniczoną wielkość szuflad w paczkomacie Inpost nie wszystkie produkty i konfiguracje produktów są możliwe do realizowania tą usługą. Jeżeli w podsumowaniu nie widzisz w sposobie dostawy Paczkomaty 24/7 to dla tej ilości lub rodzaju produktu ta forma przesyłki nie jest dostępna.

8.7 W ramach umowy nie obsługujemy punktów Inpost POP. W przypadku wybrania przez klienta dostawy do punktu POP, zostanie ona przekierowana do najbliższego Paczkomatu 24/7 obok punktu POP.

9. Formy płatności za zamówienie

9.1 Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

9.2 Przelew: przelewy, które akceptowane są przez HATFACTORY, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu Tpay/PayU/PayPal lub przelew tradycyjny. Cechą szybkich przelewów z Tpay/PayU/PayPal jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy.

9.3 HATFACTORY akceptuje przelewy tradycyjne

9.4 Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayPal.

9.5 Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta emaila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do HATFACTORY na adres: info@hatfactory.pl

10. Umowa sprzedaży

10.1 Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.hatfactory.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

10.2 Umowa może być zawarta w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy (standardowa, ekspresowa lub odbiór we wskazanym salonie stacjonarnym), HATFACTORY zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 7 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej lub w przypadku odbioru zamówienia w salonie stacjonarnym), od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

12. Koszt dostawy

12.1 Dostawy realizowane są na terenie Polski.

12.2 Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

- w przypadku zakupu towarów za minimum 400zł – 0,00 PLN brutto;


- w przypadku przesyłki do paczkomatów inpost 24/7 - 8,00 PLN brutto;

- w przypadku przesyłki ekspresowej kurierem i płatności online – 10,00 PLN brutto;

- w przypadku przesyłki ekspresowej kurierem i płatności przy odbiorze – 20,00 PLN brutto;

13. Odstąpienie od umowy

13.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować HATFACTORY ul. Zwycięzców 28 lok 8, 03-938 Warszawa, infolinia sklepu: 501-010-193, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

13.4 Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, w „Przewodniku po zakupach”, w zakładce „Formularz odstąpienia od umowy”.

13.5 Klient może również wypełnić online i przesłać formularz odstąpienia od umowy, dostępny przy każdym zamówieniu w panelu Klienta. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Klientowi zostanie niezwłocznie przesłane potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. Klient może także przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną.

13.6 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

13.7 W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, HATFACTORY zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności lub kwotę podaną przez klienta (równą lub niższą wartości zamówienia)

- z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez HATFACTORY),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym HATFACTORY została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

13.8 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 

13.9 Hatfactory może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13.10 Rzeczy należy odesłać na adres: HATFACTORY, HATFACTORY Mniszew 32, 26-914 Mniszew, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował HATFACTORY o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

13.11 Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13.12 Klient może także zwrócić rzecz w każdym salonie działającym pod marką HATFACORY.

13.13 Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

13.14 Pozostałe warunki zwrotów są wyszczególnione w zakładce https://hatfactory.pl/content/27-zwrot-i-wymiana

14. Reklamacje

14.1Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów HATFACTORY ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2 Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym HATFACTORY może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

14.3 Reklamację można złożyć w każdym salonie działającym pod marką HATFACTORY (za wyjątkiem salonu outletowego) lub drogą pocztową.

14.4 W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja” (dostępny w serwisie internetowym, w panelu Klienta, przy każdym zamówieniu), który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: HATFACTORY Mniszew 32, 26-914 Mniszew

14.5 Reklamowny towar należy odesłać na własny koszt najtańszą dostępną formą.

14.6 HATFACTORY rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

14.7 W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

14.8 W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

14.9 W przypadku złożenia reklamacji w salonie HATFACTORY, po jej rozpatrzeniu, HATFACTORY umożliwi Klientowi odbiór towaru lub kwoty pieniężnej wraz z przysługującym zwrotem kosztów, w salonie, w którym złożona została reklamacja

15. Rezygnacja z zamówienia

15.1 Klient może zrezygnować z zamówienia.

15.2 Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia, w ciągu piętnastu minut od złożenia zamówienia, w panelu Klienta, w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”

15.3 Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

16. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. EVITA Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez EVITA SP.J. danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy – EVITA SP.J.

16.3. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych jest EVITA SP.J. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. ul. Zwycięzców 28 lok.8, 03-938 Warwszawa. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

17. Promocja Black Weekend/Cyber week

17.1 Promocje "Black Weekend" oraz "Cyber week" nie łączą się z innymi promocjami na sklepie. Kod rabatowy aktywuje się tylko do produktów nieprzecenionych.

17.2 Klient dokonujacy zakupu aby otrzymać rabat w wysokości 10% wpisuje kod rabatowy w momencie składania zamówienia w przeznaczonym do tego miejscu.

17.3 Korzystanie z rabatu Black Weekend/Cyber week jest dobrowolne.

17.4 Koszty dostawy nie są wliczane do rabatu "Black Weekend" i "Cyber week"

Darmowa dostawa

od 400zł

14 dni na zwrot

Czas doręczenia

1-5 dni robocze

Infolinia 502 366 245

czynna w godzinach otwarcia sklepu

ideative

Moje ulubione produkty

Nie dodałeś żadnego produktu do ulubionych

favorite_border 0